vineri, 30 iulie 2010

Romania un brand si ceva samanta de scandal !

Noul brand de tara a facut valuri , ieri , in presa nationala si apoi valul a fost preluat in cea internationala.
Intr-un fel este pozitiv pentru ca asa s-a atras atentia tuturor despre noul mod de a face publicitate unei tari!
Au fost argumente negative referitor la pretul de peste 850.000 de euro, afirmandu-se chiar ca o frunza ca cea de pe brand se cumpara cu doar 250 euro de pe internet! Amintim amatorilor de senzational ca si o masina Ferrari o cumperi cu peste 250.000 euro cu toate ca piesele toate cumparate la bucata nu costa mai mult de 20.000 de euro!La final toate piesele asamblate reusesc sa se combine si sa poti conduce acea masina care este de fapt un brand! Asadar , trebuie sa se inteleaga ca Romania nu si-a achizitionat o simpla foaie verde de pe internet, ci a dat valoare unui nume (Romania) si unui loc din aceasta lume (Gradina Carpatilor).Probabil cineva ar fi dorit devalorizarea brand-ului de tara la acei 250 de euro-costul frunzei achizitionate de pe internet, in asa fel incat strainii sa spuna ca numele Romania nu are nicio valoare simbolica, religioasa,istorica sau turistica!
Aici, amatorii de umor ieftin se pare ca au dat-o in bara!

Niciun comentariu: